Club de lectura dilluns blaus

Xarxa adscrita red CAT

Temes

icono categoria icono categoria icono categoria
Novel·les al ritme de Blues i del Jazz. Novel·les que parlen de Drets Civils, del gueto, de persecució, de vida als marges en una Amèrica que traspua racisme.

Conduït per Alberto Valle
Data: 17 de febrer de 2025
Hora: 19:00h
Tipus d'entrada: Inscripció prèvia
Preu: Gratuït
Lloc: Biblioteca Central Tecla Sala(Biblioteca Central Tecla Sala)
AV Josep Tarradellas i Joan 44  (L'Hospitalet de Llobregat)Com arribar-hi

Novel·les al ritme de Blues i del Jazz. Novel·les que parlen de Drets Civils, del gueto, de persecució, de vida als marges en una Amèrica que traspua racisme. Novel·les que capten l'esperit afroamericà, l'ànima, el Soul. Novel·les que són com a cançons, que protesten i estimen i riuen i es barallen i sagnen i ploren. Novel·les de ritme impecable i sabors forts que podrien canviar-te la vida.

Grup complet, inscripcions a la llista d’espera

Aquest mes llegim Un home invisible / Ralph Ellison


Població destinatària

Població Adulta (Majors de 14 anys) - Qualsevol ()

Persona de contacte

Biblioteca Central Tecla Sala (934032630) (bibteclasala@l-h.cat)

Data d'última actualització de l'activitat

29/01/2025

Situació actual de l'activitat

Activa

Gratuïta

Localització

  • Avinguda Josep Tarradellas i Joan 44 08901 Hospitalet de Llobregat Biblioteca Central Tecla Sala Hospitalet de Llobregat, L' Barcelona Catalunya Espanya