Taller meditació i relaxació

Red adscrita red CAT

Temas

icono categoria icono categoria
Exercicis d'atenció, respiració i visualització per a induir a l'estat meditatiu

Aquests tallers estan orientats al desenvolupament d’activitats de meditació i relaxació. En aquest espai es treballen  aspectes com la respiració   i la visualització per a conectar la ment amb el cos, per a gestionar les nostres experiències amb calma i positivitat.

Aquest taller, es realitza els dies següents:

Dilluns  de 9 a 10h

 L’activitat és totalment gratuïta. El taller es realitza al Centre Cultural de Canovelles i forma part, del Programa Gent Gran Activa de l’Ajuntament de Canovelles.


Només poden accedir a aquesta activitat la gent gran major de 65 anys i empadronada a Canovelles. La resta de la població no pot realitzar aquesta activitat.


Población

Mayores de 65 años - Cualquiera (Només es poden inscriure, persones majors de 65 anys, empadronats a Canovelles)

Persona de contacto

Coordinadora Serveis Socials (938402494) (ssocials@canovelles.cat)

Entidad participante/colaboradora/promotora

Ajuntament de Canovelles / Nascor Formación

Fecha de última actualización de la actividad

30/09/2026

Situación actual de la actividad

Activa

Gratuita

Sí

Localización

  • Avenida Industria 22 08420 Canovelles Centre Cultural Canovelles Barcelona Cataluña España

Fecha de la Actividad

De 15/09/2026 a 09/07/2027