Entrena salut. Activitat física a l'aire lliure

Red adscrita red CAT

Temas

icono categoria icono categoria icono categoria icono categoria icono categoria icono categoria icono categoria
Des de l’Ajuntament de Sant Joan Despí s’ha posat en marxa el programa "Entrena Salut", una proposta d’activitat física a l’aire lliure amb personal tècnic especialitzat, adreçada a tota la ciutadania.

L’objectiu del programa és promoure la salut, el benestar, la qualitat de vida i la convivència social mitjançant l’exercici físic, aprofitant els parcs i altres espais exteriors del municipi.

El programa ofereix activitats gratuïtes per a totes les edats i nivells, amb una àmplia varietat de propostes dirigides per professionals especialitzats en activitat física i salut.

PROGRAMA D’ACTIVITATS DEL 7 DE MAIG AL 20 DE JUNY DE 2025
 

AL SOLÀRIUM DEL POLIESPORTIU SALVADOR GIMENO

POSTURAL
Els dilluns, a les 10.30 h
Estiraments per millorar la flexibilitat, la mobilitat i la postura corporal.

TAITXÍ / IOGA
Els dimecres, a les 10.30 h
Treballa la flexibilitat, l’equilibri, la coordinació i la millora de la postura. Apta per a qualsevol persona que es vulgui iniciar en l’activitat física i vulgui desconnectar la ment de les càrregues i obligacions del dia a dia.

AL PARC DE LA FONTSANTA

DONA FIT
Els dilluns, a les 17 h
Activitat adreçada a dones que aporta múltiples beneficis per a la seva salut física i mental, així com socialització i benestar general. Millora la condició física, la força i la resistència.

EN FORMA
Els divendres, a les 10.30 h
Classe de tonificació enfocada a les persones que es vulguin iniciar en el món de l’activitat física o que faci temps que no entrenen. Millora la força, l’agilitat i la resistència.

IOGA
Els divendres, a les 16 h
Treballa la flexibilitat, l’equilibri, la coordinació i la millora de la postura. Apta per a qualsevol persona que es vulgui iniciar en l’activitat física i vulgui desconnectar la ment de les càrregues i obligacions del dia a dia.

AL PARC DEL MIL·LENARI

HIIT SPORTS
Els dimecres, a les 19.00 h
Sessions d’alta intensitat enfocades a persones amb un cert nivell d’experiència i condicions òptimes d’entrenament que volen gaudir d’un treball més extrem a l’aire lliure.

NORMATIVA DE LES ACTIVITATS

  • Totes les classes tenen una durada de 45 minuts excepte el Hiit Sports que té una durada de 30 minuts.
  • L’activitat començarà 5 minuts un cop passada l’hora d’inici.
  • En cas de pluja les activitats queden anul·lades.
  • Cal portar calçat esportiu, roba còmoda, ampolla d’aigua, tovallola i estoreta depenent de l’activitat (Postural/Ioga).
  • No vinguis en dejú.
  • Beu durant tota l’activitat per prevenir la deshidratació.
  • Si fa molt de temps que no fas activitat física comença de manera suau i augmentant la intensitat de manera progressiva a mida que vagin passant els dies.
  • Cuida la teva alimentació i redueix o elimina la ingesta de begudes alcohòliques i el tabac.
  • Recorda que el nostre personal tècnic t’assessorarà i t’acompanyarà durant l’activitat.

Més informació i inscripcions a les recepcions dels poliesportius municipals Salvador
Gimeno i Francesc Calvet i al CEM Tennis Sant Joan Despí


Población

Población General - Cualquiera ()

Persona de contacto

Més informació i inscripcions a les recepcions dels poliesportius municipals Salvador Gimeno i Francesc Calvet i al CEM Tennis S (934775151) (smarquezs.apms.ics@gencat.cat)

Entidad participante/colaboradora/promotora

AJUNTAMENT SANT JOAN DESPI

Fecha de última actualización de la actividad

04/06/2025

Situación actual de la actividad

Activa

Gratuita

Localización

  • Avenida PARC DE LA FONTSANTA, PARC DEL MIL.LENARI, POLIESPORTIU SALVADOR S/N 08970 SANT JOAN DESPI Sant Joan Despí Barcelona Cataluña España

Fecha de la Actividad

De 07/05/2025 a 20/06/2025